Select Page
t

Meest gestelde vragen

Eten & Drinken

Hoeveel drankjes krijg ik op deze avond?
Bij het eerste restaurant word je welkom geheten met een aperitief en heerlijke amuse.
Bij het voor-, hoofd- en nagerecht krijg je een consumptie naar keuze (m.u.v. sterke drank). Wil je tussendoor wat extra drinken bestellen, is dat geen probleem. Deze drankjes zijn echter niet bij de prijs inbegrepen en dienen apart in het restaurant te worden afgerekend.
Ik ben vegetariër, kan ik ook deelnemen?
Elk restaurant heeft voor de vegetarische deelnemers een vegetarisch gerecht. Dit kan je aangeven bij het reserveren van de tickets.
Kan ik ook deelenem met een grote groep?
Je kan met grote groepen deelnemen, maar zorg dan dat je op tijd reserveert vanwege het beperkt aantal beschikbare plaatsen in de restaurants. Het is mogelijk om de hele tour bij elkaar te blijven. Alleen moet er dan 1 persoon zijn die de kaarten in 1x bestelt en betaalt.
De hele avond bij mijn vrienden blijven, kan dat?

Ja dat kan. Er moet dan één persoon zijn die de tickets voor de hele groep in 1x bestelt en betaalt. 

Restaurants

Bij welk restaurant mag ik starten?
Waar en hoe laat je mag starten, staat allemaal omschreven op je ticket. We vragen we je om 10 min voor aanvang aanwezig te zijn. Heb je een week, voordat de Dinnertour gaat starten nog geen ticket ontvangen, check dan eerst even je spambox. Het kan zijn dat de ticket daarin is beland. Kan je het niet vinden, neem dan even contact met ons op via info@dinnertour.nl
Wat is de loopafstand?
Alle deelnemende restaurants liggen op loopafstand van elkaar. De korte wandelingen kunnen variëren van 8 tot 15 minuten.
In welke steden kunnen we een Dinnertour verwachten?
We zijn bezig om Dinnertour uit te breiden naar diverse steden. Houd ons via de website of Facebook in de gaten.
 Like onze pagina op Facebook en blijf op de hoogte van het laatste nieuws!
Hoe laat start de Dinnertour?
De tijden staan vermeld op de e-ticket die je na de betaling ontvangt.
Bij wie kom ik aan tafel te zitten?
In elk restaurant heb je andere tafelgasten, doordat wij de schuif-maar-lekker-aan methode gebruiken. Dit betekent gezelligheid aan tafel.

Tickets

Een e-ticket wat is dat?

Een E-ticket is een elektronisch ticket waarbij dezelfde rechten, voorwaarden en diensten van toepassing zijn als bij een papieren ticket.

De e-ticket wordt verstuurd, zodra de betaling is afgerond.  Je dient de e-ticket uit te printen, of via mobiel te tonen bij het restaurant. Het restaurant heeft een checklist met daarop de deelnemers en het aantal personen.

Hoe bestel ik tickets voor een groep van 4 of meer?
Als je de hele avond bij elkaar wilt blijven, is het raadzaam om de tickets door 1 persoon te laten bestellen en te betalen. Hierdoor staan jullie als 1 groep geboekt en blijven jullie de hele avond bij elkaar.
Ik heb geen e-ticket ontvangen?

De e-ticket versturen wij per mail. Mocht je echter een week voordat de dinnertour gaat starten niets van ons hebben ontvangen, check dan je spambox. Het is mogelijk dat de mail daarin is beland. Zo niet neem dan contact met ons op. 

Betalingen

Betaal ik veilig op deze website?

Bij Dinnertour betaal je veilig. De website is voorzien van alle veiligheid. Dit komt doordat wij zijn aangesloten bij de grote betalingsprovider Mollie.

Mollie handelt voor ruim 29.600 webwinkels veilige online betalingen af bij Nederlandse en buitenlandse financiële instellingen. Mollie biedt beveiligingsoplossingen die voldoen aan de strenge veiligheidseisen die zijn opgesteld om een veilig netwerk en beveiliging van data en gegevens te garanderen. Ook in card-not-present situaties (wanneer de creditcard niet fysiek gecontroleerd kan worden) biedt Mollie oplossingen waarmee u conflicten (fraude) kunt achterhalen, beheren en controleren. Met behulp van authenticatie van de betaler (3-D Secure), filters en dagelijkse controle wordt getracht het frauderisico te beperken tot een minimum. Meer info www.mollie.nl

Met welke betalingsdiensten kan ik betalen?

De volgende betaalmethoden zijn mogelijk: iDeal, creditcards (Visa en MasterCard) en bankoverboekingen.

(de verwerking van een bankoverschrijving duurt langer dan bijvoorbeeld iDeal of creditcard).

Kan ik ook annuleren?
Helaas, annuleren is niet mogelijk. Je zou de kaarten kunnen doorverkopen aan vrienden. Wat ook snel en goed werkt, is om het op social media te plaatsen. Let wel op dat diegene, waaraan je de ticket hebt verkocht, jouw naam vermeld bij het restaurant.